تماس با ما

حوزۀ الکترونیک و سیستم های دیجیتال از جمله حوزه هایی است که فعالیت در آن همواره نیاز به کسب دانش و تجربه، تمرین و سعی و خطا دارد. یکی از اهداف ما تسهیل مسیر پیشرفت در حوزۀ الکترونیک و سیستم های دیجیتال است. از این رو علاوه بر خدماتی که ارائه می دهیم، امکان برقراری ارتباط برای پرسش و پاسخ و پشتیبانی هر یک از خدمات را هم فراهم نموده ایم. تا در راستای اهدافمان، نیازهای مخاطبان را برطرف نماییم.

تیکت پشتیبانی

شماره تماس

021-91035582

ایمیل

info@uboard.ir

آدرس

جردن، بلوار نلسون ماندلا، خیابان کاج آبادی، پلاک 84، واحد 25 (جهت ارسال مکاتبات و اقلام پروژه)

انتقادات و پیشنهادها

info@uboard.ir

ثبت شکایت

info@uboard.ir

اینستاگرام

uboard_ir

راهنمای ارتباط با یوبرد

راهنمای-تماس-با-یوبرد
پشتیبانی یوبرد چگونه است؟

در زمینۀ پشتیبانی، هدف یوبرد ساخت بستری برای سهولت پشتیبانی، هم برای مخاطبین و هم برای یوبرد است. در این راستا هر گونه پشتیبانی غیر فنی در وبسایت یوبرد به صورت رایگان و از طریق  راه های ارتباطی مربوط انجام می شود. از طرفی به طور کلی هزینۀ هر خدمت یا محصولی که در وبسایت یوبرد ارائه می شود، بدون احتساب هزینۀ پشتیبانی فنی آن است. بنابراین سوالات فنی در مورد تمام محصولات و خدمات از جمله خدمات انجام پروژه، پروژه های آماده، مشاوره، فیلم های آموزشی و آموزش های خصوصی و … مشمول هزینه ای مجزا هستند. هزینۀ مجزا برای پشتیبانی فنی با هدف سرمایه گذاری و توجه بیشتر به این مقوله به عنوان یک مبحث مجزا است. که افزایش کیفیت و تسریع در پاسخگویی را به دنبال داشته باشد. تیکت پشتیبانی فنی مشمول یک هزینه جزئی است که در زمان ثبت تیکت با اتصال به درگاه بانکی قابل پرداخت است.

چنانچه پشتیبانی مورد نیاز، یک سؤال کوتاه باشد، می تواند از طریف تیکت پشتیبانی مطرح شود. امکان ارسال متن، صوت، تصویر و فایل پیوست در تیکت های پشتیبانی وجود دارد. در صورتی که سؤال، بلند باشد یا نیاز به بررسی داشته باشد، می تواند به چند سؤال تقسیم شده و با چند تیکت پشتیبانی مطرح شود، یا درخواست مشاوره آموزش یا پروژه برای آن ثبت شود. برای جزئیات بیشتر درباره‌ تیکت های پشتیبانی و درخواست مشاوره آموزش یا پروژه، به صفحات مربوطه مراجعه فرمایید.

چه مواردی را در یک پشتیبانی فنی مطرح کنیم؟

سوالاتی که ابعاد مختلفی نداشته و پاسخ به آن در یک پیام متنی و یا صوتی امکان پذیر باشد. اگر در مورد اینکه سوال شما در چهارچوب سوالات پشتیبانی فنی است یا خیر، شبهه‌ای وجود دارد، می توانید از طریق تیکت پشتیبانی عمومی این موضوع را مطرح فرمایید. چنانچه مورد تایید باشد، آن را از طریق تیکت پشتیبانی فنی مطرح فرمایید.
درصورتی که سوالات متعدد و یا سوالی با ابعاد مختلف و متعدد دارید، می توانید هر یک را در یک تیکت مطرح کرده و یا برای مجموع آنها درخواست مشاوره و یا آموزش ثبت نمایید.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 4 دقیقه است