قوانین و مقررات
تاریخ آخرین ویرایش: 12 بهمن 1400
برای بخش های مختلف سایت، به ویژه درخواست های پروژه، مشاوره و آموزش، قوانین و مقرراتی را در نظر گرفته ایم. برای افزایش کیفیت تعامل و ارتباط با یوبرد، لطفاً قوانین و مقررات یوبرد را مطالعه کنید.

قرارداد کتبی

برخی از خدمات انجام پروژه، مشاوره ها و آموزش های خصوصی نیاز به قرارداد کتبی دارند که در این صورت، موضوع عقد قرارداد مطرح خواهد شد. در قراردادها موضوعاتی مثل نظارت بر نحوۀ کار و پیمودن مسیر افراد، شرکت ها و مراکز و ارائۀ پیشنهادها و مشاوره های تکمیلی و … می توانند بیان شود.

 

پشتیبانی در یوبرد

در زمینۀ پشتیبانی، هدف یوبرد ساخت بستری برای سهولت پشتیبانی، هم برای مخاطبین و هم برای یوبرد است. در این راستا هر گونه پشتیبانی غیر فنی در وبسایت یوبرد به صورت رایگان و از طریق  راه های ارتباطی مربوط انجام می شود. از طرفی به طور کلی هزینۀ هر خدمت یا محصولی که در وبسایت یوبرد ارائه می شود، بدون احتساب هزینۀ پشتیبانی فنی آن است. بنابراین سوالات فنی در مورد تمام محصولات و خدمات از جمله خدمات انجام پروژه، پروژه های آماده، مشاوره، فیلم های آموزشی و آموزش های خصوصی و … مشمول هزینه ای مجزا هستند. هزینۀ مجزا برای پشتیبانی فنی با هدف سرمایه گذاری و توجه بیشتر به این مقوله به عنوان یک مبحث مجزا است. که افزایش کیفیت و تسریع در پاسخگویی را به دنبال داشته باشد. تیکت پشتیبانی فنی مشمول یک هزینه جزئی است که در زمان ثبت تیکت با اتصال به درگاه بانکی قابل پرداخت است.

چنانچه پشتیبانی مورد نیاز، یک سؤال کوتاه باشد، می تواند از طریف تیکت پشتیبانی مطرح شود. امکان ارسال متن، صوت، تصویر و فایل پیوست در تیکت های پشتیبانی وجود دارد. در صورتی که سؤال، بلند باشد یا نیاز به بررسی داشته باشد، می تواند به چند سؤال تقسیم شده و با چند تیکت پشتیبانی مطرح شود، یا درخواست مشاوره آموزش یا پروژه برای آن ثبت شود. برای جزئیات بیشتر درباره‌ تیکت های پشتیبانی و درخواست مشاوره آموزش یا پروژه، به صفحات مربوطه مراجعه فرمایید.

انتقال مفهوم و جزئیات در زمان ثبت درخواست

هر آنچه که در درخواست خدمات یوبرد (از جمله خدمات انجام پروژه، مشاوره و آموزش خصوصی) نهایی شود، بی کم و کاست انجام می شود. بنابراین ممکن است پس از ثبت درخواست، برای رفع ابهامات، با در خواست دهنده تماس گرفته شود و دربارۀ جزئیات آن صحبت شود. در مواقعی که موردی را ذکر نفرمایید، ما سعی می کنیم زمانی که توجهمان به آن مورد جلب شد، آن را ذکر کنیم. حتی اگر در زمان انجام پروژه، مشاوره یا آموزش خصوصی بوده و این موضوع مشخص شود. اما در برخی مواقع امکان دارد که زمان و هزینۀ آن را تحت تاثیر قرار دهد. که در این صورت مسئولیت آن با کارفرماست.

 

سرفصل آموزش ها

سرفصل های مطرح شده در فیلم های آموزشی در متن معرفی آنها تشریح شده اند. بنابراین برای اطلاع از محتوای فیلم های آموزشی، پیش از تهیۀ فیلم های آموزشی، متن معرفی آنها مطالعه شود. در مورد آموزش های خصوصی نیز سرفصل هر جلسه مشابه سرفصل های آموزش متناظر در قسمت فیلم های آموزشی است. مگر این که در درخواست آموزش خصوصی موارد دیگری درخواست شده باشد.

 

خدمات انجام پروژه

در پروژه ها و به خصوص پروژه های الکترونیکی، ارائۀ زمان دقیق، کار دشواری است. هر چه طراحی مفهومی و سیستمی بهتری در فرایند پروژه انجام شده باشد، ارائۀ زمان برای طراحی محصول، تلورانس کمتری دارد. به همین منظور تلورانس حدود 25% در زمان ارائه شده برای خدمات انجام پروژه طبیعی است.

 

ثبت اطلاعات

پیگیری و اطلاع رسانی ها نسبت به سفارش های شما، از طریق مشخصات وارد شده توسط شما در حساب کاربری، به خصوص ایمیل و شماره تماس شما، خواهد بود. لذا در هنگام ثبت سفارش، تمامی مشخصات مطلوب سایت را به صورت صحیح و کامل وارد کنید.

 

روش های ارسال

کالاهای فیزیکی موجود در سفارش ها ثبت شده، در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش، به مرکز حمل و نقل تحویل داده خواهد شد و طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین شده، ارسال خواهند شد. در حال حاضر ارسال صرفاً توسط تیپاکس و به صورت پس کرایه انجام می شود.

 

پیگیری سفارش ها

در قسمت «سفارش ها» در حساب کاربری و همچنین از طریق روش های تماس با ما می توان پیگیری سفارش ها را انجام داد.

 

آسیب دیدن سفارش در حین حمل

بسته های ارسالی در زمان ارسال با ارزش واقعی به شرکت حمل و نقل اعلام و بیمه می شوند. در صورت حمل نامناسب شركتهای حمل بار، خسارت و پیگیری متوجه یوبرد نخواهد بود.

 

برگشت خوردن سفارش

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدأ از طرف شرکت حمل بار برگشت بخورد،‌ چنانچه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا صحیح نبودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و …) باشد، واریز مجدد هزینه ارسال متوجه خریدار خواهد بود و چنانچه مشکل از طرف یوبرد باشد، هزینه ارسال مجدد، متوجه ما خواهد بود.

 

لغو سفارش ها و شرایط برگشت وجه

سعی شده در محل تعریف تمامی محصولات و خدمات، توضیحات کامل ارائه شود. همچنین در صورت شبهه می توان قبل از خرید، سؤالات را مطرح کرده و پس از دریافت پاسخ، با اطمینان خاطر اقدام به تهیه کرد. از این رو شرایط زیر برای لغو سفارش و بازگشت وجه ارائه شده است:

پلتفرم یوبرد : پلتفرم یوبرد پس از تهیه قابل لغو کردن نیست.

خدمات انجام پروژه : چنانچه دلیل لغو درخواست پروژه ناشی از عدم رعایت تعهدات توسط ما نباشد، در هر مرحله از پروژه که درخواست لغو داده شده باشد، هزینه دریافت شده تا آن مرحله عودت نخواهد شد.

پروژه های آماده: پروژه های آماده پس از تهیه قابل لغو کردن نیست.

آموزش و مشاوره (به جز فیلم های آموزشی): درصورت درخواست عودت وجه آموزش یا مشاوره با بیشتر از 3 جلسه، تا 48 ساعت قبل از شروع، وجه به صورت کامل، تا 24 ساعت قبل از شروع ، 20% وجه کسر، بعد از گذشتن اولین جلسه، 50% وجه کسر و بعد از برگزاری دومین جلسه، وجهی عودت نخواهد شد. درصورت درخواست عودت وجه آموزش یا مشاوره با کمتر از 3 جلسه، تا 48 ساعت قبل از شروع، وجه به صورت کامل، تا 24 ساعت قبل از شروع، 20% وجه کسر و بعد از برگزاری اولین جلسه، هیچ وجهی عودت نخواهد شد.

فیلم های آموزشی : محصولات دانلودی پس از تهیه به هیچ عنوان قابل لغو کردن نیستند.

بردهای آموزشی : قبل از ارسال سفارش می توان سفارش را لغو کرده و وجه سفارش عودت داده شود. پس از ارسال مرسوله، امکان لغو سفارش، عودت وجه و یا تعویض سفارش وجود ندارد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 4 دقیقه است